Huippu myyntiorganisaatio keskittyy asiakkaan osto- ja päätöksentekoprosessin edistymiseen – keskiverto myyntiorganisaatio keskittyy omaan myyntiprosessiinsa.
Huippu myyjä ajaa asiakkaansa asiaa oman organisaationsa suuntaan. Huippu myyjä tuntee ammattiylpeyttä ja haluaa tehdä joka myynnin vaiheessa parhaansa sekä hiukan paremmin kuin kilpailijansa.
Huippu myyntijohtaja valmentaa myyntiä asiakkaan näkökulmasta – ostajan hattu päässä. Huippu myyntijohtaja tietää että tulokseen tuijottaminen ei tuo tekemistä, mutta tekemiseen keskittyminen tuo tulosta.
Parempi yhteistyö toimittajien, asiakkaiden ja kumppaneiden välillä mahdollistaisi entistä paremmin ICTn hyödyntämisen. Rsultissa meidän ostamisen ydinosaamista on monimutkaisten, liiketoiminta ja ICT ratkaisujen hankkiminen.
Parempi ymmärrys molemmin puolin pöytää johtaa viisaimpiin ja parempiin tuloksiin.
Parhaat ICT-ratkaisut tehdään yhteistyössä liiketoiminnan kanssa. Meidän tavoite on yhdistää liiketoiminta ja ICT tavalla, joka tukee liiketoiminnan kehitystä.
Realistinen aikataulu on muutosjohtamisen kulmakivi. Aikatauluun vaikuttaa mm. muutostarpeen suuruus ja sisältö.
Realistiset teknologiaodotukset varmistavat sen, että teknologia ymmärretään muutoksen mahdollistajana ei itse muutoksena.
Realistinen päätöksenteko ottaa huomioon myös sen, että muutos on valintoja ja edellyttää luopumista.