Myyntiorganisaation kehittäminen
Huippu myyntiorganisaatiot tunnistaa mm. seuraavista tekijöistä:
- keskittyvät niihin toimenpiteisiin, jotka johtavat asiakkaille asti näkyvään käytös- tai toimintatapamuutokseen
- käyttävät aitoja asiakkaita ja asiakascaseja kehittämisen kohteina
- osallistavat omat asiakkaat myyntinsä kehittämiseen
- vievät heti käytäntöön oppeja myyntityön arkeen
- kehittävät myynnin ammattiylpeyttä ja rohkeutta toimia
- Keskittyvät tekemään joka vaiheessa pienetkin asiat hieman paremmin kuin muut
- tekevät rohkeita valintoja ja päätöksiä mm. kvalifioidessaan myyntihankkeita
- tekevät ja pitäytyvät strategisissa valinnoissaan mm. asiakassegmentointien suhteen
Myyntiorganisaation kehittämisen osaamisemme kattaa laajasti eri osa-alueet. Koska jokaisen myyntiorganisaation tilanne on ainutlaatuinen, myös ratkaisumme on aina asiakaskohtainen. Kuvaan olemme liittäneet esimerkkejä niistä konkreettisista palveluista, joilla autamme kehittämään ko. alueen toimintaa.